05 augusti 2009

Uppdatering



Nu är jag tillbaka, fick skjuss till stan solade 30 min istället sedan gick jag och några tjejkompisar hem. 

Rättare sagt 8 stycken vart vi! Alltid mysigt att vara många hihihih jag som hatar att vara själv.. Aldrig varit ensam varg och kommer aldrig bli!

Sen nr jag kom hem hängde jag tvätt och tog en iskall dusch behövdes..


I alla fall så klickade jag hem ett par blåa linser bild på dom där uppe som kommer passa perfeckt till min fina solbränna och svarta hår grr!
... Sedan köpte jag min FAVORIT parfym escada pacific paradise som inte säljs i affärer längre eller rättare sagt inte tillverkas längre då det var en sommardoft för några år sedan.


Har lite tips till alla som är väldigt noga med sitt ansikte och hygienen. Porer alltså ansiktsporer speciellt på näsan vet jag att många har vilket jag personligen tycker är skit vidrigt!

Här kommer det bästa tipset någonsin mot porer som tar bort och förminskar porerna!
Jag själv använder det varje dag. 

Gör så här:
 Krossa aspirin tabletter, (som finmalt pulver blir det,och aspirin finns på apoteket,det är salicylsyran man vill åt som finns i alla krämer och kurer på affären som förminskar porer och tar bort finnar.

Enda skillnaden är att dom krämerna som är dyra tex dermalogica har en pytte liten mängd med denna syra.

Och det är själva syran som är populär. 

Själv tar jag en liten flaska med vatten och har i ungefär 10 tabletter för att få i så mycket som möjligt, för det är då du får bäst effekt.

Vill du ha det krämigare så blanda i lite yoghurt eller aloe vera gel. Jag tar en bomulls tuss och har på lite sedan stryker jag det på näsan varje morgon och kväll mina porer syns inte längre vilket dom gjorde förr. Obs skölj ej bort det efter du strykit på det.Det ska helst verka under natten.

.
Vissa tycker det är äckligt att klämma men det är fan äckliga att gå runt med svarta stora pormaskar som folk ser pinsamt!! Skäms på er som gör det!

Så pröva men tänk på att det tar tid på mig syndes det efter 1 månad. På min vän som har acne problem syndes det efter en vecka!

Har mycket mycket mer tips men det får bli en annan dag!


Pussss mina små bajskorvar!

 

Inga kommentarer: