18 augusti 2009

TATU<3










Ligger i min sköna stora säng helt ensam och lyssnar på tatu. Älskade dom när jag var yngre.Ville bli som dom med  min bästa tjejkompis. Men det blir inte så. Solo artist en vacker dag kanske.. Alla har sina drömmar:).

Och sina dolda talanger.Och allt har en mening.Så händer något och ni undrar varför så finns det en mening för allt.Sånt man märker med tiden.Till saken så älskar jag dom än och kommer alltid göra det.Har så mycket minnen till dom.När jag hade det som jobbigast i tonåren lyssnade jag på deras musik.

Och den är unik,och texterna nådde ut till mig i alla fall.Några av deras låtar är grymt tunga texter om man förstår sig på vad dom menar.Vilket jag gör.Dessutom så sjunger dom mycket på ryska,då vi pratar ryska där mamma är ifrån så förstår jag vad dom sjunger på ryska med vilket är lite kul. Den mörhåriga tjejen julia volkova är sjukt snygg och söt:).

 Alltid gillat henne som person och hennes stil och röst. Ja tatu är lite som spice girls,kommer alltid minnas dom:).Ville bara skriva det.Nu ska jag pumpa hardstyle lite, sedan kolla tv.Saknar min N. Hoppas jag får se han snart.Dessutom så har jag 900 läsare och 205 unika läsare på min blogg,själv tycker jag det är mycket då jag precis bara kommit igång.Kommer bli mycket mer roligare när jag skaffat min kamera wiie!sov gott alla ni där ute vilka nu nu än är.

KÄRLEK

Inga kommentarer: