07 augusti 2009

Veckans HISSA och DISSA

 



Tänkte hissa och dissa lite kändis bloggar!
HISSEN går såklart till kissie mjauu, kissies.se!
Hon är den smartaste tjejen i sin ålder, vet hur man tjänar pengar på dumma jävlar, och älskar att provicera! Stört skön jao.
Här är bästa videon enligt mig!! Kolla och garva!






Sedan har vi veckans DISS!HAHAHA lika ful som lenita?
Aoo va taskig ja va där då;) haha Nej men seriöst fyfaan vad är det där för någonting?! ITS alive!! Om det är en människa så är hon stum och går på särskola och är mongolid. Mongolider är ju söta men fan inte hon!!!
Hahah ja såklart jag fattar att hon gör det för att provicera med och tjäna pengar, men wtf?!! varför göra det genom att vara såå motbjudande fuul och mobbad så möjligt?! Hade fan hellre lagt upp bilder på min pussy än att göra sådära om jag var så desperat. Så nej detta blir en fet jävla DISS!
Jag säger bara  HAHAHAHHAHAHAHAAH när jag ser videon.





Och kissie GO motha fakka.



KÄRLEK

Inga kommentarer: