14 augusti 2009

Haloj igen

Nu är jag här igen! Vet att ni saknar mig då besökarna bara öökar hela tiden! Undrar vilka ni är som e så nyfikna på mig?!.Jag ligger i sängen med laptopen,och ska snart städa sedan kolla på the island kl 21.Men idag vaknade jag vid 4 kollade lite tv,käkade tacos med alla. Och nu sitter M och C och dricker massa cider. Hahah och jag typ känner mig mobbad som inte dricker? Vet inte vad det är me mig men aldrig druckit så mycket eller ofta som andra. Men som tur e är det alltid jag som verkar fullast och gladast så som jag e! M.s e på väg till stan hon ska supa och festa i långnäs parken så 2 damer kommer att komma full hem inatt ska bli kul! Hahah C och M sitter på altanen nu och super för fullt då dom också ska ut. Jaja jag vet alla ska ut förutom jag. Som sagt detta är inte min stad min stad e så klart stockholm.Så jag ska vara hemma och mysa,baka kolla på film städa och pyssla lite. Tycker sånt är mysigt. Men hade då varit mysigare med en pojkvän. Men men man kan inte alltid ha kakan och ätan kakan såklart. Har mycket på G i mitt liv. Ska KANSKE gå en make up artist utbildning is stockholm som socialen ger mig i present. Sedan ska jag jobba som barnvakt åt min Finast vänninna J med hennes lilla söta prinsessa S. Ska bli roligt.Kommer jobba veckodagar i stockholm och vara ledig på helgerna skönt. Fick dessutom ett brev av min kära fågel roger.Han skrev en massa kul såklart.Han kommer ut innan jul i alla fall och jag ska nästa helg när jag kommer till stockholm fylla i lite papper och få träffa honom,längtar super mycket.Var en sån lättnad att höra att allt var bra.Han gick på boxning varje morgon,gymmade men tydligen så hade dom 50 kg som maxvikt på alla maskiner!!??? wtf tror dom man kan träna med det? vafan det är vad jag tar lixsom och detta är stora män!?? Tydligen gjorde dom det för att dom inte vill att alla skulle komma ut därifrån stora? HAHAH roligaste jag hört.Men mycket bra nyheter får jag hela tiden. 2010 kommer att bli ett fantastiskt bra år för mig. Mycket som kommer att hända sedan kommer min 18 års dag närma sig. Då blir det cafet med en massa folk!!!!
Hur som helst börjar det DÖNA musik på nedervåningen så jag ska gå ner och hålla kolla på tanterna..Sedan städa lite och sen börjar filmen.

KÄRLEK

Inga kommentarer: