27 augusti 2009

Jag e back mina älskliingarr


Är helt slut har shoppat hela dagen! Jag och M köpte ute möbler för 2000 vi tjänade 5000 på det! Den ni!!! Det är den där karman som spökar oftast för oss två som gör att vi har tur vart vi ÄN går!! Alla säger det. Kul är det.
Ska hoppa in i duschen snart så man blir fräsch. Längtar efter att mobilen kommer, vet ej hur den ser ut men jag ska ha den till jag hittar den jag verkligen vill ha.

 Det är bättre än den jag har ny som inte ens har kamera. Den som kommer nu har i alla fall 3,2 mp så det är okej. Blir bra bilder i alla fall;). Mycket ni kan dregla och njuta över här sen;) hhaha!
I kväll ska jag ut och gå en timme! Skönt ska det bli. Är så glad fick en tidig födelse present av en vän som åker till usa då hans pappa äger en massa företag i kina. 
Så han ska dit och jobba med transporter eller någonting, så jag fick en massa smink från dior och chanel!! Sedan en edhardy keps eller jag tror det var edhardy eller något märke! Dyr i alla fall kepsen gick lixsom på 1400. Lol skulle aldrig köpa det själv men nu kan man gömma sig i den på powerwalkarna. Skit bra det! Så ja har redan fått presenter av två personer fast jag fyller sista september. 

Kommer ha en liten liten middag i stockholm för bara dom närmaste vännerna. Vi blir ungefär 8 stycken. 

Tycker det räcker för jag ska fira första här i bollnäs två gånger, sedan i stockholm tre ggr. Så ja det blir mycket folk:). Men synd att jag inte kan dra ihop alla då jag har vänner över hela sverige. 

Men när jag blir arton blir det cafet och FEEESSSTTT!!!!! Champagne och limmosar ska det bli med. Arton blir man en gång och då jävlar ska man fan fira tycker jag !!
Shit nu har jag varit duktig att uppdatera så nu räcker det med mitt intressanta liv;).. Återkommer senare!
PUSSS PUSSSSS krääm
KÄRLEK

Inga kommentarer: