07 augusti 2009

Sanningen om lenita!

Hahahahaha ursäkta mig, läste precis lenitas blogg som är full med så mycket skit om ett inlägg om mig. Hahah för det första känner du inte erwin så kom inte och prata om vad han sagt och inte för det skiter jag i totalt! Du har sagt förr att robinhood på hot-zone skrivit att han e kåt på dig och en massa skit!!! Vilket förstörde våran vänskap precis som du ville.

SVAR PÅ TAL?! Haha det mest idiotiska jag någonsin hört från en tjej som vars pappa misshandlar och har alckohol problem och en hemsk barndom, jag kan säga såhär min barndom var inte heller så himla rolig det vet du! Men inte har jag någon himla rätt i världen att gå och misshandla någon på slussen som försöker fixa kläder åt en och vara snäll för att jag mår dåligt!!??

Inte går jag och hittar på lögner om någon för att jag är avundsjuk på någons utseende?!
JA lenita alla och då menar jag dina vänner alla du känner alla jag känner fast bakom din rygg då, vet att du misshandlade mig enbart för att du är avundsjuk på mig! Varför fattar jag inte ens då jag ALLTID när vi var vänner tyckte du var jätte söt! Men sen du misshandlade mig och jag inte sjönk lågt som du och slog tillbaka, då jag inte mår så dåligt som du gör psykiskt, så tycker jag inte längre att du är söt någonstans! I mina ögon är du äcklig överallt! Ditt beteende mot andra tjejer är ruttet!! Därför ingen tjej vill vara vän med dig för du misshandlar dom när du mår dåligt själv!

Förlåt mig men jag tycker enbart synd om dig och du är ful på både insidan och utsidan i mina ögon idag. Efter ALLA gånger jag Förlåtit dig och blivit vän med dig har berott på att jag har ett gott hjärta och vill förlåta och ge människor en andra chans. För man kan förändras men det har inte du gjort! Ångrar mig grovt att jag förlät dig efter misshandeln. Inte ens din bästaste vän som du sa själv nicke fattar varför du bara började misshandla mig utan ANLEDNING eller varför du är så SJUKT STOLT över att ha misshandlat en yngre tjej!?? Vad faan är det som är så coolt med det att man går och skryter till alla killar om det. Hej jag heter lenita jag misshandlade min bästa vän för att jag hatar henne för att hon är så mycket snyggare och snällare än mig!??? wtf??!!!!!

Du är precis lika falsk och elak och fräck som du var från början! Jag bjöd dig endå  på mat och resturang många gånger vitt jag vet för jag tyckte synd om dig då du inte hade några tjejkompisar. Endå är det lite mitt fel med att jag umgicks med dig FAST jag visste att du inte hade tjejkompisar och varför! Jag var för godtrogen som vanligt och trodde du skulle ändra dig.

 Men du umgicks med mitt ex bakom min rygg FAST du VISSTE att jag inte ville det och vart jätte ledsen och sårad och mådde dåligt över det.

Visst visst du är 17 år gammal folk tror du är 14 som du beter dig på fester och hos vänner tex. MEN det ger dig inte rätten att varken slå mig eller andra tjejer för att du mår dåligt!!!Överhuvudtaget att använda våld på någon gör man inte om man är frisk!!

Känns så underbart skönt att äntligen få skriva detta när jag såg vad du skrivit. Det du säger är enbart LÖGN för du känner inte några av mina vänner alls!! Så hur i hela fridens namn kan du yttra dig om vad dom tänker och tycker om mig!??  ALLA mina vänner är 25 år och uppåt! Och dina är 12-22. Undra varför?. Lol. Att du ens åker och festar med n när du själv vet att han tycker du är en fit*a med ben och en riktig fjortis!! Du försöker intala dig själv att folk tycker så om alla, men jag ska tala om för dig för att vara snäll igen!!! att så är inte fallet så öppna dina ögon för guds skull!! Du skadar dig själv psykiskt genom att göra andra illa.

För att jag enbart har 3 stycken vänner jag litar på till 110%!! En av dom har du träffat och den personen hatar dig redan och det vet du! Han ville till och med spotta dig i ansiktet och sparka ner dig för att du misshandlade mig på slussen efter att jag varit snäll mot dig!! och för ingen anledning alls eller som alla säger avundsjuka!! DOM andra två har du aldrig ens träffat så jag fattar inte vad du menar med att FOLK börjar inse vem jag e osv?!!! Vad i heela fridens namn pratar du om tjejen?! Är du psykiskt sjuk på riktigt eller vad är det för fel på dig?! Du ska eller kan varken YTTRA dig om mitt liv eller mina vänner som du inte ens vet vilka det är!!

Kom inte och säg att jag är DRAMA när det är du som legat med mitt ex när vi varit vänner när jag dessutom fortfarande varit kär i han!! Så sjukt onormalt och så gör man bara inte!

Det du inte förstår är att du inte har några vänninor för att du behandlar dom så himla illa! Du snor deras killar,har sex med deras ex som är känsligt just av alla killar i hela sverige?! och du misshandlar dom som ser bättre ut än dig själv!??

Jag fattar lixsom inte vad du håller på med och när du ska sluta och bli normal som alla andra människor!????????

Jag har själv aldrig varit avundsjuk på det sätt du är genom att skada andra och sedan må bra av det. Det är bara inte friskt någonstans alltså..  man blir rädd för guds skull!!

En sak ska du veta, skriv inte om mig när du inte kan bevisa någonting för att du mår dåligt. Det är faktist inte mitt fel att du mår dåligt! Så sluta släng all DIN skit på mig för jag mår bra själv.
Gör något åt saken istället!

Och att jag inte har något liv eller inget att göra?! Jag har då inte en egen lägenhet som du och sitter där hemma och inte ens går till praktiken som du ska för att ha något att göra!! Och sedan klagar på att socialen inte hjälper dig?! du hjälper inte ens dig sjlv! 

Jag försöker göra någonting i alla fall fast jag ibland inte ens har någonstans att sova!!!

Är så sjukt trött på ditt skitsnack om mig så det får vara nog, mina vänner må vara sjuka som vill slå dig blodig. Men jag tänker INTE sjunka till din nivå eller låta dig reta upp mig för att bli som du..

Nej nej jag är inget som DU! Tack och lov för det.

Nu vet alla!! Och det är du själv som bett om detta rätt ska vara rätt. Ville lägga det bakom mig först och skita i och skämma ut dig. Men du drog upp det och hittade på en massa skit och skrev om mig i din blogg som om du känner mig bra!!

Du har aldrig känt mig och kommer ALDRIG få göra det heller din JÄ*LA psykopat!!

Till er andra läsare så vill jag bara säga att jag e trött på att vara för "snäll" och hela tiden tiga.
Misshandel kan jag ta om du mår bättre men fan inte Lögner och påhitt om mitt liv eller mina vänner då blir jag riktigt FÖRBANNAD!!

Låt bli mitt liv för en gångs skull så låter jag bli ditt!!

Är så trött på dig!!

Du är en vidrig och sjukt elak människa.

Karma trefält tillbaka kommer du att få. Det får alla.

Godnatt och pusss alla andra!!

Obs ursäkta mina svärdomar men ni förstår mig när ni läst.



Inga kommentarer: