03 augusti 2009

Första inlägg på 3 år!

Hej hej allihop!

Har inte skrivit blogg på 3 år som ni ser. Men nu har så många tjatat och velat att jag ska skriva om mitt liv min barndom, och det som händer.
Här kommer lite info iafall, jag är placerad uppe i bollnäs då jag har lvu (lagen om vården av unga) vilket upphör dagen jag fyller 18.Har det på nivå två vilket är pgd miljö.Bor inte här så mycket längre då jag bott i Stockholm i cirka 4 månader snart. Är därifrån från början och trivs bäst där alla vänner finns!. Är man stockholmare i blodet så är det bara så. Visst det är vackert här jag har världens finaste och underbaraste familj här, men mina vänner står mig närmast hjärtat.Det jag kommer skriva om är min strid mot socialen att få som jag vill, vilket är att få flytta permanent till stockholm och jobba/plugga som normala människor. Dom vill att jag gör det uppe i bollnäs men jag klarar mig inte utan mina vänner eller min pappa!
Så det är det jag kommer skriva om mest och sedan kanske om andra intressen som smink/skönhet mina åsikter/funderingar, och sedan vad jag gör om dagarna. Då jag alltid är på vift så händer det rätt så mycket och ibland ingenting!

Får skriva mer senare ska fortsätta sola på balkongen.

Pusss på er alla/Sandra


Inga kommentarer: