22 augusti 2009

Jag älskar BÖGAR<3



För att ja många anledningar.Har alltid gjort det och kommer alltid att göra det.Dom felsta bögar är snygga,fräscha,luktar gott,roliga,annorlunda,charmiga,snälla,äkta,underhållande,kärleksfulla,sexiga,söta och en massa mer. Det tycker jag om dom bögar jag träffat. Sedan är dom människor precis som alla andra,och kan vara dåliga människor med. Men det är inte var jag upplevt. 

Synd att det inte finns killar som är som bögar,lika hygieniska lika mycket mån om sitt utseende,rakar sig under armarna osv. För då hade jag inte varit singel! Ska jag vara ärlig så har jag hellre bögvänner än tjejvänner!! Det är vad jag tycker själv.


Sedan kan vissa bögar vara precis som tjejer med dom dåligaste egenskaperna,skvallriga och falska. Som tur är har jag inte träffat någon sådan. Så alla bögar där ute var stolta över er själva ni är fantastiska på många sätt och charmiga som få enligt mig.Pusss och kraaam på er!

KÄRLEK

Inga kommentarer: