30 augusti 2009

Update again!


Hej alla käära snyggingar! Förlåt förlåt för att jag inte bloggat, får ångest när jag ser tt jag haft över 100 läsare JUST idag när jag inte ens skrivit någonting! Skärpning!. Har haft fullt upp i alla fall! Har det lite jobbigt då jag inte kan sluta tänka på en viss person. Men men inget jag räknade med men vart så ändå. Jag har precis sagt hejdå till mina fyra tjejpolare som var hit och gjorde mig sällskap då jag vart själv när bobbishka och jonte stack! Det finns inget värre som jag vet i livet, än när folk åker. 

Fy fan är så fruktansvärt känslig. Vill inte vara ensam! Det är det värsta jag vet hatar den känslan. Känns som att man är ensam på hela jordklotet. Vet inte kan inte förklara känslan mer än att den är fruktansvärd och får mig att gråta ibland. ja det låter sjukt men jag är RAKA MOTSATSEN till ensamvarg. Så klart dom flesta tycker det är roligare med sällskap än att vara själv. Men ALLA och precis ALLA jag känner vill vara själva någon gång. Men inte jag INTE. Måste jobba på det men har varit så i stort sedan jag var jätte liten. Älskar tryggheten av att höra en massa folk i huset. 

Så just nu har jag 10 rum tända och det är heela huset. Alltså vardagsrummet,båda badrummen,köket,hallarna och sovrummen! PLUSS två radion på nedervåningen och musiken i datan. Helt sjukt men jag är som jag är! Hoppas jag hittar någon kille som är likadan. Skulle vara GULDVÄRT. Hhahaha annars får jag anställa någon människa som bara är i huset haha!! 
Nu till dagen och helgen som ni missat dårå, nyfikna fan ;) Hmm har gjort massor som sagt,i fredags kom bobbishka vart jätte överraskad och glad! Sedan har vi varit på stan garvat åt alla bönder,shoppat,solat,gymmat käkat tacos med familjen. Varit ute med hunden och fjollat oss. 

Känns så sjukt skönt att få se att han kan slappna av när han kommer utanför stockholm annars är han mest trött osv. Men nu här hade vi riktigt soft. UNDERBART är bästa ordet för det hela. Så tack bobbischka för att du är den du är. Jag själv längtar tills utbildningen börjar och tills jag flyttar till stockholm. Julen och nyåret ser jag där i mot inte fram i mot. 
Som tur går det fort. 2010 kommer bli ett av mina bästa år då det kommer gå bäst för mig. Har aldrig haft ett sådant år, men nu känner jag mig redo och stark. Har väntat i många år på detta tillfälle. Men åren efter kommer bli för bra. Har en sådan känsla av det. 


I morgon ska vi hämta min mobil! Wiie då kan jag knäppa en massa kort ska bli kul! Då blir det ännu roligare;) kan förklara mer då eller bilderna kan tala för sig själva haha! Nu sitter jag i min säng och väntar på min "halvbrossa" och granne och hans polare  som ska komma. Som sagt vill inte vara själv!!!!!!
Återkommer senare blir så mycket! Måste städa undan lite. PUSS PUSS
KÄRLEK

Inga kommentarer: