19 augusti 2009

Gotta

På natten är inte bra för min figur.. Hahah rolig jag Är sitter i min säng med tallrikar överallt,massa frukt,nötter,glass och popcprn.Hahah ja du jag säger bara den härliga UNDERBARA NOT lingonveckan anfaller när som helst!!!!! Chocklad tänker jag på lika mycket som jag tänker på sex annars;) höhö skojja bara. Nej men seriöst.Fy fan vad jag ska ha mens, jag är en tjej som är skit känslig innan jag ska få mens. Skrikit på två killar bara idag, förlåt men dom vet hur jag är innan mensen.Vet inte vad jag vill eller någonting. Vill bara äta och smaka saker osv.Ja hörni imorgon blir det en lång promenad med hunden i solskenet.Ska ge mig fan på att jag ska upp tidigt med vid 10,måste ringa en massa samtal boka massage tid osv.Nej nu ska jag sätta igång en film och glo tills jag får nackspärr igen bra jobbat sandra!! go you nackspärr och mens det är livet det*just nu dårå*.

puss på rumpan och godnatt SWEDEN!! suck my crunchii gumballs. WTF?! äH de va inget.

Mens kärlek,.

Och nej jag e inte normal för er som undrar.specielt inte när jag ska ha MENS!!!!gahh godnatt igen.

Inga kommentarer: