08 augusti 2009

Jadu

Hinner inte blogga nu ska vara social då hela familjen kommer ikväll och vi ska grilla och ha kul!
Men men saker och ting vart inte som jag ville sedan saknar jag N sjukt mycket och börjar tröttna på att inte få träffa han. Börjar känna mig irriterad. Men men, jag vaknade rätt sent idag igen.Och igår träffade jag jonte jätte trevligt! Har inte sett han på ett år snart. Vi tog några cigg pratade en massa, han spelade lite gitarr sjukt vackert spelade han! Jätte duktig är han. Och sedan följde han mig till dörren:). Sen gick jag ut med vår lilla puder zera hon var alldeles vild och lycklig att få komma ut.Sedan pratade jag med erwin hela natten så klart. Saknar han.Hoppas han kommer tillbaka snart!

Kom på att jag fyller år snart, kan inte bestämma mig om jag ska fira mig eller inte?! Då jag hade bestämt med roger innan han åkte in i buren, att vi skulle fira ihop. Så jag vet inte. Inte så stor lust.

Får se med det.


Skriver senare.

KÄRLEK

Inga kommentarer: