10 augusti 2009

Hej hej.

Är på så jävla dåligt humör efter vissa saker och vissa idioter.Tur säger jag bara att jag har mina UNDERBARA vänner! ÄLSKAR er något grovt mycket! Så underbara och finns jämt för mig! Det är sådant som betyder för mig att man ställer upp och allti lyssnar och agerar och försvarar en när man behöver det.Inte att man bara enbart ger matriella saker och sedan skiter i en eller aldrig mer hör av sig!!

Är inte i stockholm än, då min kontakt person sagt åt mig att min BOSS martin kommer på torsdag och vi ska träffas i söderhamn. Så jag e illa tvungen och stanna fast jag inte vill.Detta jag hatar med soc och lvu och all skit! Man lever som i ett dock hus alltid någon annan som styr än.Det är precis därför jag hatar människor som gillar makt eller att styra över än. Har tillräckligt med sånna människor här!! Behöver inte fler tack!!

Så igår färgade jag håret och pratade i telefon, fick reda på rätt sjuka chockande saker men det förändrar inte ett skit av det som varit.Vill inte berätta mer vad får räcka såhär.

Så idag ska jag bara ta det lugnt och inte göra ett skit! SKÖNT va!? JAA!!

Kom och joina mig vore kul med någon rolig som kan underhålla mig, nu när jag inte har MIN ROGER här!!!

Fy fan vad dagarna är längre utan honom.
Jag längtar tills december fyfan vad vi ska FIRA mig då!! WIIE!!
Blir vell utomlands och om inte det något annat riktigt skojj!!!
Kanske skriver om smink till er tjejer som gillar hur jag ser ut och min blogg! Om jag orkar och har lust.


KÄRLEK

Inga kommentarer: