17 augusti 2009

Heeloooo på er alla!!


Vaknade för en stund sen,satte på högsta volym på hardstyle, o jävlar vad jag pumpar nu. Tur att vi har en fet stor jävla kåk annars hade grannarna blivit psykade.HAHA är på skit bra humör i alla fall. Ska ner snart, mobilen har ringt 12333 miljoner ggr så poppis som jag är ibland. Skumt då den ibland inte ringer alls haha.Ska steka lite ägg och gröt ska bli gott! Sedan ut o traska en stund,sen kommer E och hämtar mig wiie:D inte sett E på 2 år!!! Ska bli så himla kul.Vi har alltid mysigt och garvar jämt.Vi ska åka ooch ta en glass någonstans,sedan sola såklart. Börjar få en fin bränna nu. Skön är det:).Ska förmodligen åka tillbaka hem till stockholm nu på fredag.Kommer nog jobba som barnvakt åt min lilla prinsessa som är fem år.Finns inget bättre än barn och djur. Dom gör en lycklig och fyller upp en med glädje.Vi ska göra allt möjligt kolla på vårat favvo program simpsons,spela spel,rita,dansa haha leka i sandlådan om hon vill då såklart. Jag har många sidor av mig som ingen vet om. Tex åka ruschkana är skit kul! Vatten land dör jag för!!! Och leka i sandlådan och bygga slott är hur kul som helst. Just mycket därför barn gillar mig. Vet inte men djur och barn dras alltid till mig. Aldrig träffar ett djur eller barn som inte gillat mig. Nu måste jag skynda, är ensam hemma så måste passa på o skaka rumpa när ingen ser;). TA på klackskorna o underkläderna sen skaka. HAHA som sagt.. Ja har mina sidor, kul när andra tycker det är underhållande. Man är lite av en såndära vad heter det? PAJAS! hahaha asg! Skriver när jag kommer hem igen dö inte tills dess.

KÄRLEK!

Inga kommentarer: