13 augusti 2009

Äntligen hemma!


Denna dag har varit en av dom bäästa på länge! Guud var roliga nyheter! Fick höra så mycket positivt och bra om mig idag att jag började gråta. Och då började alla andra gråta med såklart. Så blödig som jag är dom som väl känner mig närmast, andra tror jag e as tuff och aldrig gråter.Så här ser plan 2010 ut för mig,flytta till stockholm för att gå en utbildning för att make up artist som socialen vill betala för mig på 30 lax och mera för att dom tycker att jag är värd det.Frågade då hur många andra ungdomar som fick det och det fanns bara en person.Är så glad att folk berättar för mig vad jag förtjänar då jag aldrgi tänkt på det.Så sjukt många som bryr sig om mig för att jag är den Glada,annorlunda,gulliga söta tjejen:). Aja kul att höra i alla fall! Vi åt mackor, sedan lunch och drack en massa kaffe och hade det gott! Trevligaste mötet någonsin. Jag visste alltid precis som alla andra att jag alltid skulle ha det bra i livet och en överflöd med bra människor omkring mig som gör allt för mig, för att jag är den jag är och sprider gladhet.Så nu visar folk vad det betyder för dom.Är bara allt annat än olycklig.Har inte tid mer att berätta måste raka benen och hoppa in i kjolen, och fara med alla till minigolfen! Ska bli kul.höres senare

XTRA KÄRLEK IDAG!

Inga kommentarer: