01 september 2009

Så tröttis är jag!


Kommer somna när som helst alltså! Är så himla trött! Har vänt tillbaka dygnet i en vecka nu och det har hjälpt.! Tack och lov för bobbischka mycket med som inte lät mig sova hela dagarna i helgen tack! Men nu måste jag seriöst sova alltså. I morgon så jobbar M så jag är hemma själv. Blir att vakna sätta på musik på högsta på alla våningar,  haha sedan och laga frukost! Sen ska jag vänta på alla mina fina roliga brudar!<3 

älskar er tjejer ni vet vilka ni är:).
 Angående mobilen så vet jag inte vad jag ska göra, för att ska jag erkänna så är mobilen jag fått waayy för dyyr, så jag har fått pengar till att köpa en normal pris telefon istället. 
Kan bara inte ta emot en mobil för flera flera flera fleera tusen. 
Nopp så jag måste kolla runt, och försöka bestämma mig vilket är svårt. Men funderat på  SE k810i den har bra kamera vad jag vet.

 Men får se som sagt jag och bestämma är ju såhär. Men sov så gott alla sötisar där ute! Hörs i morgon!
KÄRLEK

Inga kommentarer: