20 september 2009

090920


Klockan är 12 och jag är vaken! Tack och lov, dom där tabletterna börjar hjälpa mig att gå upp tidigare. Men känner mig trött som attan och seg. Måste ha flera liter kaffe nu känner jag. Usch det som smakar bajs. Men mjölk o massa sötningsmedel så går det ner. Sov konstigt inatt igen!!! 

Bara för att han inte sover med mig sover jag skit.. Känner mig fan inte trygg. Måste höra hans snarkande vet inte varför.. 

Blir så när man vant sig. Aja han kan skita ner sig när han är svartsjuk när jag inte ens är hans flickvän!!. Han vägrar prata med mig bara för att jag inte svarade i telefonen förra helgen då jag var borta hos vänner och det är otrevligt att prata då. Sen hade vi bestämt och höras te veckan. Nä då ringer han 15 ggr mitt i natten gång efter gång!

 Med sms emellan där det står har du skönt lr!?? och svara!! och jag vet!! jag åker snart. Helt kokko beng i huvudet! Blir så förbannad för han har inte ett skit med o göra vem och om jag knullar någon!! Han har själv bestämt att vi inte ska ha ett förhållande. Såklart när han kan ha kakan och äta den. Men inte längre. Fan ska jag göra det för när det finns tusen andra killar som är minst lika fina och vill bli min pojkvän. Nä ville bara skriva av mig det.

Vet inte om det är tabletterna eller det andra som gör att jag får hemska mardrömmar. Vaknar helt panikslagen mitt i natten och måste tända lampan. ANDRA gången nu! suck!!.

Aja ska ringa han senare när jag får tid och fråga varför han är arg då jag inte gjort fel. Lycka till.

Hörs senare pusspuss!


Kan inte sluta lyssna på den my drug.


Inga kommentarer: