07 september 2009

I am HOME!!


 Heluu alla bajskorvar. Nu är jag hemma igen! Är trött som fan med och slut, hade en skit rolig helg! Hahah har aldrig garvat så mycket som i lördags. Var med jasmins syster leila världens bästa tjej. Kom i fredags åkte till syrrans jobb och va med henne, sedan bjöd hennes kille hem mig till dom och köpte sushi åt mig och bjöd mig på den godaste äppelpajen någonsin!!. Sedan kolla vi på skräckfiln men stängde av efter 10 min för jag och syrran bara blunda usch mår illa av så´sånna filmer sjukt fan.

 Sedan gick vi upp 8 och åt frukost. Sedan på lördagen var det katastrof för centralen och tunnelbanan var avstängd så fick åka världens omväg. Sedan köpte jag mobilen k800i as bra. Sen shoppade jag HELA dagen  av alla presentkort och pengar jag fick av två vänner TACK! Shoppade för typ 2000 kr. Kan visa sen någon dag vad.
 Vart mest kläder as snygga. Sedan åkte jag till märsta och festade med typ 10 pers. Hhaha skit kul var det. Sedan i söndags tog jag det lugnt med leila och bara hade mys ätar söndag. Sen idag åkte jag hem och var helt slut, vill bara sova! I morgon blir det ringa en massa samtal sedan städa skönt. Hörs imorn pussss o kraaam sov gottt
KÄRLEK


Inga kommentarer: