22 september 2009

SAKNAR<3<3<3






Vill göra ett inlägg av dom jag saknar som mest!!
 Så nu gör jag det..
Roger  saknar min fågel otroligt mycket:( han sitter inne än fan:( han kommer ut när jag är i thailand med suck!! Ska skriva brevet till han idag efter massagen! Måste hälsa på han  inte haft tid än.
Jasmin min bästa habibi. Min endaste tjejvän som jag alltid är med som jag gör allting med till och med bor med när jag väl bor i stockholm, aldrig bråkat, älskar henne otroligt mycket. She is my family. Hon är riktigt bra på att para ihop en med rika män med;) hahaha höhöhö..
Och så min kära fina söta björn robin. Saknar dig vännen tråkigt att det vart som det var mellan oss. Men jag älskar dig ändå! Kommer alltid att stå mig närmast hjärtat. Du är speciell för mig.
Och så lilla söta rickard dig ser jag den 30 de!! Ska bli kul! Han som får mig att garva jämt. Hahah love you!
Och så sist men inte minst leila jasmins syster! HAHA skönaste roligaste snyggaste bruden jag träffat! Hon är bara för MYCKET just därför är hon klockren som mig!



Jaa vissa bilder är från hotzone för att jag inte hitta några andra på denna data!! Har ingen bild på sötaste rickard!


Så nu vet alla vilka mina finaste älsklingar är!<3<3<3>

pösssss

Inga kommentarer: