15 september 2009

sun sun sun i <3 sun!



Nu har jag solat och käkat kina mat!! Och äntligen har jag tagit bilder åt er bloggläsare då ni ökat i antal;).
Var underbart skönt att sola!! Gud vad jag saknar mina vänner!! Mest jasmin och roger! Sen saknar jag rickard med:) Finns ingen gulligare eller snällare kille än han! Sedan saknar jag en till gosse... Men vill inte prata om han då han varit väldigt elak mot mig på sistonde. Ber han inte om förlåtelse snart så vill jag nog aldrig mer träffa han.
Här kommer bilderna hahah!!
Har jääst och lyssnat på min hardstyle grannarna tyckte det var bra skit;) hahaa härliga grannar vi har!!!

Ohh ja ser fan ingenting på andra bilden för det är sååå häärligt SOOLIGT OCH UNDERBART!!

And yeas ja gillar o göra pussmunnar:).


PUSSSSS pusss pusss pussss o mera pusss!!!

Inga kommentarer: