09 september 2009

Andra oroar sig för mat, och jag för en himla kille


FYFAN säger jag bara. Börjar lära mig att hur jobbigt jag än har det ibland i livet så har alltid miljontals andra det VÄRRE! Tänk på det för man mår bättre och så är det! Ja hörni, nu ligger jag i min sköna säng 0ch önskar att en person var här. Vill egentligen inte uttala mig om denna person men han har sårat mig oerhört mycket och under en väldigt lång period utan att själv förstå det, så nu tror jag det blir STOPP på riktigt. Våran relation är väldigt komplicerad och inte som andras relationer om man säger så. I alla fall så är jag inte kär i personen men dom känslorna som byggts upp för honom är så tunga och smärtfyllda kan inte förklara. Vet inte hur många gånger jag gråtit av smärta eller glädje för honom. 

Vet inte vad jag ska göra eller säga. Känner mig bara så tom inombords när jag tänker framåt. Vill ju inte vänta i onödan, tanken av honom med en annan skulle krossa mig totalt och sluta i att jag aldrig skulle kunna se honom i ögonen mer. Så SNART inom snar tid måste jag göra ett beslut, som kommer bli antingen glädjefyllt eller smärtfyllt. 
Att kärlek ska behöva vara så här är fan tragiskt!! Åh ska sluta tänka på det det tar bara min energi. Jag som är en sådan person som tar allt utåt. Aja kan inget mer göra än att vänta och se, han kommer förstå med inom snart tid vad han håller på och förlorar för man kan inte ha kakan och äta kakan. Man ska greppa något om man vill ha det, vill man inte det ska man säga det. Så snart ger jag upp och då blir jag inte singel länge till i alla fall Är en för vacker och för bra tjej. Detta kommer från mina vänner och folk jag inte ens känner så inget bara jag säger nu.

Ville bara skriva detta. Som sagt mitt privat liv vill inte blotta ut det helt och hållet detta får räcka. Har i alla fall bakat äppel paj med en polare som kom över tack och lov. Ville inte vara ensam just idag efter ett jobbigt samtal och sms. Så nu ska jag kolla på film och bara lugna ner mig. Göra listan blir i morgon för idag kom annat i vägen.
PUSS och kraam på er alla!
KÄRLEK till er alla.

Inga kommentarer: