23 september 2009

SÄNGEN


NU. Jag kom hem för någon timme sedan. Gick rundan på halva tiden av förr. Så har fått bra kondition. 
Måste sova nu för jag ska upp kl 8 i morgon bitti och äta  frukost, och sedan bege mig till badhuset och sola, medans M simmar. Varför jag inte tänker simma är att jag har svårt för just badhus i Sverige för det stinker kloor! 

Sedan har jag ingen jävla bikini och vill helst inte visa mig i en heller ÄN!!! Så ah.. Men nu måste jag sussa. Hoppas alla sover gott. Och den där proteindrinken alltså twinlab twinfast. Smakade BAJSHÅLA!!!!!!

Hällde ut den direkt och kokade soppa istället blää. En sak att vilja bli fit, men tänker inte plåga mig själv med äckliga saker. Nej tack vill njuta. Där är en bild på min kropp nytagen hur den ser ut idag. Så ja den är kvinnlig vilket är viktigt då jag är en. Men den kan ALLTID bli bättre, så kan din med. pussssss
GODNATT!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fan så sexig kropp du har!

Kimberlyte sa...

TAACK:D