24 september 2009

KATASTROF

Födelsedags kalas alltså. Herregud att man kan förstöra någons kalas på det där viset med att vara uppkäftig och förstöra. Säger bara såhär om inte den personen ber om ursäkt så kommer jag ALDRIG att förlåta den personen. Har så dåliga minnen från alla mina kalas med fami

ljen att någon alltid blivit slagen osv och det har alltid blivit förstört. Och nu igen?! Fan blir så himla lessen:( tårarna bara rinner och jag förstår ingenting. Vill till mina vänner och bara ifrån denna sura bittra personen. Den här personen har varit så trött och på så dåligt humör dom här senaste dagarna så därför har det nu gått ut över mitt kalas. TACK!!

Ja tradition har det nästan blivit. Som TUR är ska jag ha min riktiga födelsedag den 30 då jag igentligen föddes. Det ska blir så underbart. Bara alla härligaste och underbaraste vännerna<3<3<3.>

Aja vid halv sex kommer i alla fall några snälla glada personer som ska fira mig. Tack för det längtar redan. Tråkigt bara att den bittra sura personen ska vara i huset. Åhh. Aja

hörs senare hörni! Hoppas alla har en bra dag.

'
puss och kram..

Inga kommentarer: