23 september 2009

090923


Japp hejhej! Jag vet att jag inte skrivit mycket nu. Men ska försöka ! Har käkat middag, va inte så gott för jag var inte så sugen. Sedan kom mina kläder från nelly.com Och jag är inte skit glad över sakerna, utan dom var okej. Legginsen var fina, men pälsvästen ser ut som getpäls. Fult som fan enligt mig, så nu beställde jag den andra färgen i brun och skickar tillbaka den gråa. Bu för get färg.
Helst vill jag ha svart päls! Men finns inte:( snyfft.

Nu ska jag tvätta kläder som jag ska ha med mig på söndag, och städa lite grann och förbereda för kalaset i morgon. Då kommer familjen och så blir det prinsess tårta såklart lila med! Naaw! Sen kommer E och F Som jag bodde hos som liten för länge sedan. Dom kommer med barnen som jag saknat! Ska bli så underbart att få ge alla en stor fet goo kram!!

pösss

Inga kommentarer: