19 september 2009

ONT


Har jag som bara den i min rygg! Orkar inte längre med min rygg. Måste beställa tid hos hälsocentralen och kolla upp min rygg,mage och huvud. Ont varje dag haft det i 6 år nu. Kanske dags o kolla det då lr?.
Usch har fobi för sjukhus osv. Och nålar buhuuu. Nej tack i armen får ingen ta blodprov på mig och kommer aldrig att få.. Försökte en gång men då svimmade jag och sen kräktes sen sen skrek jag som en galning och sprang därifrån!
Uschh!! Hatar blod blää.
I alla fall så vaknade jag för någon timme sedan. sov ganska gott men jag hade mycket mardrömmar läskiga med! vaknade och fick tända en liten lampa så feg man är.. Blir så när man sover själv.

Saknar och ha en stor snarkande sak i min säng. Det känns alltid tryggt:). Idag ska jag ta det lugnt. Ut och gå kanske sola med. Hjälpa M att måla kanske osv. I går vart det kyckling currysås broccoli morötter och ris. Jätte gott. Idag blir det chile con carne.
Pratar med rickard nu med sötnosen:).
Skriver senare..
Puss pusss

Inga kommentarer: