15 september 2009

Godmorgon sverige!!


Nu är JAG vaken!!!! Såg ni?!"! VAKEN!! Helt otroligt hahaha!! Tur att tanten från dina färsäkringar ringde annars hade jag säkert somnat om. Man måste få mig att prata annars vakna jag inte. I alla fall så ska hon skicka mina papper jag behöver för att få mina 13 tusen från citibank som dom snott dom jävlRNA!! Men nu ajajj ska dom få av kronofogden ska skicka dit ett yrkande blabla vad det nu hette för att få pengarna. 


Dom skyller ifrån sig att det är för sent. Lol till o med kronofogden tyckte det var otroligt att jag gjort ALLT pappersarbete som min advokat skulle gjort sen jag fick domarna men nej nej allting fick jag göra själv. Ringa runt i 1 år och skicka papper hit och dit för att få pengar. Till slut satte dom in det på mammas konto och citibank drog av pengarna för hennes skuld. Som tur är har jag papper,bevis och domar från tingsrätten och hovrätten att pengarna är MINA! Så nu har jag ett bekymmer mindre. 


MÅSTE skriva brev till min fågel roger. Ja roger som sitter inne stackarn saknar han ! Men känner mig så dum för papprerna om att få besöka han har jasmin slarvat bort så måste be han om nya SUCK!!!

Aja om 30 min kommer dom då ska vi ha möte, måste ner och laga frukost!! Hörs senare!

Pusss och kram!!


Kolla hur sooligt det är från mitt fönster!! Gahh så underbart att gå ut och gå efter mötet!!

Inga kommentarer: