14 september 2009

Godmorgon today is dolly day!


Godmorgon alla pigga och vakna! Har nyss vaknat och satt på musiken på högsta som vanligt !! Så underbart härligt älskar att vakna med hög pumpande glad dans musik!! Ska strax bege mig ner och fixa en rejäl stadig nyttig frukost! Det blir havregrynsgröt,äggröra och en macka med grovt mörkt bröd och ett glad juice!! Och lite morgon kaffe så jag kan bege mig ut och gå i solen! 
Nu undrar ni säkert VADÅ DOLLy DAY!?? ah just det idag senare alltså inte NU ska jag skriva om dolly (Annie svensson) Världens sötaste och gulligaste tjej!! Hon är verkligen underbar. Ni vet ju hur jag är och specielt här i min blogg! Jag måste komentera allt jag vill framföra allt jag älskar/hatar det jag tycker är rätt/fel osv. Ni kommer ju ihåg inlägget jag skrev om sveriges vackraste kvinnor. Ja jag tänker lägga till dollie i mitt senare inlägg.! Så nog om det nu, ni får se sen vad jag skrivit.
Pusss och kraaam
LOOOVEEE!/Sandra

Inga kommentarer: