19 september 2009

Inte emot kissie



Nopp du som komenterade att jag verkar emot henne. Kan förstå att du tror det men så är det inte. Varför skulle jag det för? Säger vad jag tycker att hon ser ut att ha bajs på näsan och att hon verkar tydligt avundsjuk på natascha peyre då hon är äldre vackrare och sexigare. Men det betyder inte att jag är emot kissie. Man behöver inte älska alla och sedan verka vara emot den man inte diggar? Lr hur?

Japp!!

Nu har jag vräkt i mig as mycket godis och allt vad det heter. Blää mår illa. Måste seriöst gå ut och ta min runda i morgon!! Det blir fan en låång runda för att bränna bort allt skit. Har ont i ryggen med så jag behöver röra på mig. Blir nog skogen och vovvsen med! 
Nu ska jag kolla klart min favorit film serenity!! ÄLSKAR SCI FI!!!

Hardstyle musik och sci fi filmer är någon jag hade tyckt livet var tråkigt utan!!
Nu ska jag leta vidare etfer några stövlar behöver verkligen ett par. N har skickat mina skor i alla fall så på måndag sa han att dom kommer! TACK!  Änlitgen får jag dom efter att lenita vägrat gett mig dom i hundra ååår..

Sov så gott alla sen!

Puss puss!!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha sant;)