02 september 2009

Så underbart väder!


Det är ute! Solen lyser för fullt! Har precis kommit hem, varit på ungdomsmottagningen och allt gick jätte bra. Är inte gravid i alla fall tack och lov. Tanten var en av dom trevligaste jag träffat, gillade henne inte förr men nu älskar jag henne! Så sjukt trevlig och vettig. Dessutom så sa hon att jag absolut inte skulle ha problem att föda barn i framtiden, för att allt såg ovanligt perfeckt ut där inne.
 Hahah låter sjukt roligt men hon sa det! Kul att få en ovanlig komplimang för sin PUPPA! hahah jag dör! 

Aja sitter i sängen nu och pumpar skiten ur mina högtalare och grannarna blir tokig! Skiter jag i jag har roligt. Håller precis på och kollar biljetter till stockholm med och har planerat in en massa. Men så synd att jag ska stanna från fredag till måndag då jag inte kommer hinna träffa alla jag vill träffa! 


MEN får i alla fall träffa jasmin och hennes lilla prinsessa. Blir mycket shopping med. Har ringt angående mina skadestånds pengar som jag skulle fått för ett halvår sedan, och som citibank tog från min mammas konto för dom trodde det var hennes, så nyss ringde jag dit då var det en tjej som svara, som inte kunde sitt jobb ens. Och mitt i samtalet bröts det. Sedan ringde jag igen och fick prata med världen gulligaste och trevligaste mathias:D som hjälpte mig sjukt mycket Tacksam är jag och det var han med så glad för han kunde hjälpa till. Så söt!! Mums. Så nu är det klart fått sjukt mycket gjort. 


Har pratat med världens snällaste finaste pappa med största hjärtat. Gud kan nästan gråta när jag pratar om han. FYFAN vad han ALLTID fått och får mig glad och aldrig tvärtom. Men seriöst hur många har en sådan pappa? Som alltid lyssnar alltid är snäll alltid finns för en alltid uppmuntrar en alltid är positiv och glad och trevlig som ingen annan! Så jävla GOO!! JAG ÄLSKAR DIG PAPPA<3<3<3<3<3!!>
Nu ska jag damsuga och damma. Hörs snart. puss puss

KÄRLEK

Inga kommentarer: