14 september 2009

SVERIGES VACKRASTE KVINNOR! UPDATE!

Yeass kära bloggläsare,hur fan kunde jag glömma underbara vackra dolly?!
Kom på det i förr i igår att jag gillar henne lika mycket som dom andra gudinnorna! Klart hon ska vara med då! Då kör vi! Dolly är hennes smeknamn hon är en av sveriges mest lästa bloggar (enligt mig sveriges bästa blogg) Och efter henne Gynning!! Hennes riktiga namn är Annie Svensson! Hon är en jätte vacker tjej, hon är sjukt sexig, hennes kropp vill alla tjejer ha! Långa smala vackra ben, fin mage,långa armar, fina silikon bröst! Hon har faktiskt några av dom finaste gjorda brösten jag sett.

 Folk som skaffar silikon har antingen tur och får en bra kirurg eller en dålig. Inte kul om man får en dålig så man ser sjuk ut eller brösten ser missbildade ut som hälften av sveriges tjejer har så äckligt!! Urk! I alla fall så är hennes jätte fina!! Skulle jag skaffa mig ett par i framtiden om jag får mer problem med mina egna så tänker jag fråga var hon gjort det och göra dom där!
Det bästa med den här donnan är att hon har en minst lika vacker insida med! Allt hon skriver om  allt hon säger är guld. Hon är mot djurplågeri precis som jag, allt hon tycker och tänker om i livet osv är rättvist! Hon verkar inte vara en dömande person och sådanna ser jag upp till! Och hon är ingen dum blondin! Hon har mycket mycket att komma med denna donna! Just nu är hon min favorit. Och att inte tala om hur glad hon blev att mitt mejl som jag skickade till henne igår! Så himla söt tjej! 

Blir så glad att det finns fler tjejer i sverige som ser bra ut och som är lika fin på insidan som på utsidan man blir verkligen glad!! Lite som hon sa i sin blogg vi tjejer ska inte kränka varandra och jag håller med, för det är det tjejer gör för det mesta tävlar om vem som är bäst och vackrast! Varför inte bara dyrka varandras skönheter om man nu är avis på någon och säga det rakt till den??. Men i alla fall Annie I  love u girl!!
GO GO GO, U!
<3<3<3//saandiie
Bara njut av denna otroligt socker söta fina vackra sexiga donna SHES all that!
Glöm inte att besöka hennes blogg den är bäst Och jag läser den varje dag! Gör det du med.




















SOOOO FUCKING MUCH LOOOOVEEE TO YOU ALL!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har hon en ny blogg eller har hon slutat med bloggandet?

Anonym sa...

Har dollie slutat med bloggande eller har hon en annan?