04 september 2009

Duschat och lagt mig



I sängen har jag gjort nu. Kom hem för en timme sedan jag var ute med vovvsen. Skönt vart det i regnet med. Alldeles tyst och lugnt och alla stjärnor lyser. Skönt och harmoniskt med like.
Undra om det finns fler där ute som går ut och går mitt i natten?.
 Aja fick en bra motion i alla fall gick ungefär 5-7 km. Rätt bra på så kort tid då jag gick fort och svettades som en gris. Känns skönt innan jag lägger mig. 
I alla fall så har jag duschat men orkade inte föna håret så det får själv torka under natten. Sen så hann  jag inte ens packa men får göra det i morgon. Ska upp 10:00 och äta frukost och fixa till håret. Sedan bege mig mot stan till tandläkaren och göra en koll, sen ska vi hämta ut alla mina tabletter och en massa pengar yeah! Fått lite slantar i present. 
Eller lite och lite tycker det var mycket. 

Kommer åka med tåget kvart i två i morgon, och sedan har jag inget internet hos jasmin:( tyvär så blir ni utan mig i 4 dagar! 

Ojojo ni kommer döö, men lugn jag kommer i alla fall hem med en ny mobil så jag kan fota, och en massa andra grejer jag kan visa här i bloggen. Spännande va? 
Det vet jag att ni tycker. Så om jag Inte skriver imorgon innan jag åker, så ha en himla fin helg och ta hand om er. 
Gör inget jag inte skulle göra! ;) HAHAH. PUSSSS KRAAAM BANAN
KÄRLEK

Inga kommentarer: