02 september 2009

Nattbloggning



Ligger och kollar på tv, innan så kollade jag på en film Bangkok dangerous skit bra film. Grät i slutet för det var hemskt, jag bara HATAR dåliga olyckliga slut. Fast när det väl är lyckliga slut vill jag inte gå ur filmen eller att den ska vara slut så då mår jag dålig med hahaha så inget duger lixsom. Jaja sån är jag. I alla fall så har jag inte gjort mycket alls. Gick till affären två ggr skit drygt men fick mina cigg till slut riktigt gott! Är jätte trött med då jag vänt tillbaka dygnet skit glad över det. 

Har hittat två mobiler i alla fall som jag vill ha. Någon av k800i eller k810i blir det. Men vilken får ni se nästa måndag när jag kommer hem från stockholm. Ska nämligen köpa mobilen där. Båda har sjukt bra kamera då jag haft båda innan för många år sedan. Och alla som har dom än har aldrig haft problem.

 Dessutom så är jag sony trogen. ALLA andra märken strular jämt. Spännande för då kommer jag ta min blogg på mer allvar och blogga mer oftare och om fler saker. Skriver om en stund ska smörja in mig med kräm känner mig torr för första gången på flera år. puss pusss

KÄRLEK<3<3<3

Inga kommentarer: