19 september 2009

Kissie avundsjuk på natascha



Guud vad pinsamt. Haha jag tycker bra om kiissie och hon är sveriges ungaste rikaste bloggare. Hon är med andra ord smart och vet hur hon ska tjäna pengar på allt och alla.

MEN hennes bajsfläckar på hennes näsa är pinsamma och hon kan inte sminka sig. piiinnsaam.

Sen det hon skrev om peyre, uppfattade jag bara som avundsjuka och inget annat. Kissie vill själv vara med i paradise hotel ena veckan. 
Sen skriver hon att peyre är dittan och dattan för att hon var med där och vart påsatt i tv. 
 kissie borde veta bättre än så att det är det det handlar om i sådanna program!!!! Blond lr vad???? 
Stackars kissie asså pinsamt! Om jag vore henne skulle jag ta bort det inlägget.
Hahahah dessutom säger kissie i the voice att hon var först att vara blond?! Skämt såklart. MEN just fröken peyre var först att ha bruna ögon och blont hår. 
Dessutom med en naturlig blond färg och inte plast fejk färg som kissie. Sedan kanske kissie borde lära sig lite sminktips av peyre? eftersom att kissie alltid alltid har bruna stora fläckar mitt på näsan snyggt? hemskt.
Kissie med sina fjortis kompisar på bilden . HAHAH!


Ja du Natascha peyre det är inte lätt att vara vacker, när andra tjejer ska vara såå avis.

pusss!!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha vad du är emot kissie:D