20 september 2009

OMG ALIEN PÅ VÅRAN JORD!!


HAHAH jag dör! OMG OMG OMG OMG säger jag bara.
 Jag är så himla fascinerad av det där med konstiga sakeroch rymden. 
Jag tror det här monstret här någonting av unikt.
 Eller något från en annan planet. Häftigt i alla fall. 
Shit stackars ungar jag hade skitit på mig ju om den kom och attackera mig. Kolla dens sliskiga stora tunga.
 Och dom långa smala armarna.
 Coolt som forskarna säger likt en sengångare som han i ice age hahaha mina vänner tycker jag är lik han.
 För han pratar lika mycket som mig haha!!!

 Fast jag e liite snygarre vafan!


Jag säger bara COOOLT. Mycket mer vi människor inte upptäckt jag tror på liv på andra planeter. Men är inte meningen att vi ska veta för då skulle vi ej kunna leva.
Spännande läs!!!

Pussss





Inga kommentarer: