21 september 2009

GO HITLER!!!!

HAHAH nej jag hatar hitler jävla äckel torterae psykopat men smart var han som fick med alla. MEN dom här låtarna betyder så himla mycket för mig! Så mycket minnen till dom. Blir så glad när jag hör dom! Jag var ihop med en nazist när jag var 11-13 år gammal. Hmm inte bra alls. Det vet jag han var själv typ psykopat med asperger adhd. Men vi var jätte kära och han tog min oskuld. Vi var med varandra jämt Minns att han åkte moped flera mil mitt på vintern på isen för att få vara med mig. Hahah roliga minnen!! Har kontakt idag och han är jätte snäll:). Men han är typ punkare nu eller något?. AJA i alla fall så är jag själv STOLT svartskalle så ta inte detta inlägg fel.

Här kommer låtarna. Fyfan vill knulla låtarna när jag hör dom blir så förbannat kååt!!!!! på låtarna alltså för dom är för skööna!!! Skulle haft värsta mördar feting basen i högtalarna det skulle verkligen KNULLA! Fan vad häftigt det vore om jag skaffade en egen nattklubb med maffia till ägare;) med bara sån här sköön musik inklusive hård rnb och hardstyle FUCK skulle bli hetaste klubben. Om jag blir rik en dag lovar jag att öppna en och vara där ofta och roa alla med riktig underhållning!


Nu vet ni hehe:D

pusspusss!




Inga kommentarer: