18 september 2009

Full snurre och stövlar!




Har jag haft idag, men har haft mys pys. Mätt som en jag vet inte vad är jag med. Usch tänker aldrig mer äta så mycket som idag blää. I morgon ska jag fan gå och sola vart inget idag. Har kollat på mitt super x. Hahah rolig tjej det där. 
Måste köpa nya stövlar för mina är det hål i. Använt dom för mycket. Dom på bilderna är några som det kanske blir får se, jag och bestämma går typ inte jämt.
Tar tid:).
Nu ska jag kolla tv och lyssna på min musik<3<3<3
Saknar en viss person så hiimmla mkt!! Som jag förstörde min chans att få leva med idag. Suck. Ska göra allt för att bevisa hur mycket du betyder för mig. Hur jävla FIN du är alla sätt och vis.
Ville bara skriva av mig det, men vet att du endå inte läser min blogg.
Aja kärlek är ...
Pussss!

1 kommentar:

Jes sa...

Dem första skaru ha ;)