21 september 2009

UPPE MED TUPPEN!!



YEAAH YEAAAH! Jag är uppe wikuuu! Hallelujah momentoo!!
Seriöst är fan överlycklig att jag äntligen äntligen lyckats få till dygnet rätt!!! Vaknade för en timme sedan skit pigg!
 Lyssnar på musik nu och ska ner och laga en god härlig frukost!

Sedan ska jag vänta in M så vi kan gå till stan och sola och sedan hem tillbaka.

 För mig blir det en 35 minutare!! 
Har ej solat på jätte länge.
 I alla dall så hade jag inga mardörmmar inatt så skönt, istället hade jag porrdrömmar?!!!
 Hel sjuka drömde att jag äntligen fick ha sex med en som jag drömt om i hundra år!! 
Staffan heter han hahaha!. 
Sjuk dröm, att vi hade sex på en liten skol toalett. 
Fan var det lixsom? Inte ens en skön dröm. 
Eller hmm jag kollade aldrig;)
 HAHAHAH!!!
Så jävla skön jag är;) Idag blir det en bra dag! 
För det har jag bestämt!! Nu ska jag ner min mage skriker!!
Puss och kraaamis!!

Inga kommentarer: