13 september 2009

SÖNDAG:)


Och städ dag! Så skönt att bara vara hemma och plocka och dona som man vill Varit borta typ hela helgen så är skönt att vara hemma. Men jag hade kul:). Fick åka race båt eller vad fan det heter osv. Dricka vart det med jävligt kul faktist jag som aldrig dricker haha! Full vart man med men det gick bra. Nu är jag hemma i alla fall och håller på och städar och tvättar. Såg en spindel nyss med och jag vågade döda den! Helt otroligt! Men fan vad jag SKREK!!!!!! Shit som att någon skulle döda mig. 

HATAR spindlar dom får mig att må dåligt psykiskt!! usch!!! Som tur är har vi aldrig några i huset utan den hade kommit in via en resväska. Aja nu ska jag mejla lite till några och fixa viktiga saker. Måste fan duscha sen med mitt hår e riktigt FETTIGT! blääkk. Måste ut och gå sen. Fick dessutom en massa träningssaker av matte, riktigt snällt sedan twinfast från twinlab som är riktigt bra gick på den förr den är super! Sedan lite vätskedrivande tabletter som jag kan rekomendera STARKT!! uva ört heter dom finns på alla gym sidor. Det är naturliga tabletter som gör att allt vatten drivs ut ur kroppen bättre, som jag som då väldigt ofta innan mens samlar på mig en massa vätska i kroppen inte kul. Så köp den!


SNART BÖRJAR DAGENS MAN! Med min fina gynning;) den 30 de september men fan då fyller jag år och ska ha middag fan då. Sen efter middagen ska nog jag och några till på berns, på en onsdag lixsom men ah det blir nog kul. Får träffa lilla söta rickard då med! Wiie! Ska bli så roligt att träffa alla man tycker om så mycket på samma kväll!<3<3.
Hörs senare pluttisar!!
Hoppas eran helg var kul och skön för det var min;).
PUSSSS KÄÄÄRLEEK!

Inga kommentarer: