22 september 2009

Min födelse dag


Blir inte stort. Utan liten detta år. Så skönt! Blir jag och dom närmaste! Blir lebanon jasmins polares resturang sedan berns efter så det är helt okej. Frågan är om det blir lugnt! Jasmin,leila och rickard kunde i alla fall. Får se om jocke kan slita sig från sin bilfirma han äger stackarn.
Är hemma nu i alla fall. Åt världens godaste sallad nyss med M. Fyfan nästan så man fick orgasm. Ska ut och gå så fort salladen smälts ner kommer spy annars. Blir combi rundan med vovven den är perfeckt. Måste ut och gå mer nu när man fått bättre kondition. Massagen idag var underbar. Hon masserade mina skinkor med hahha!! Så sjukt skönt det var. Lovely.


På torsdag blir det kalas med family pluss dom jag bott hos förr kommer och hälsar på. Har saknat dom jätte mycket! Ska bli sjukt trevligt.
Idag hade vi bögar hemma hos oss. Så sjukt jävla underbart sköna dom var!
Alla ni som är bög kan ringa mig eller mejla så kan vi bli bästisar;) hahaha!! 
Mycket roligare än tjejpolare fan. Hahaha inte leila då hon är tooo much!! Me like.
Åker till stockholm på söndag orka med o bära resväskan så jag drar till alex i solna och sover hos han. Så snäll som låter mig det orkar fan inte åka ända till märsta när jag endå ska förstora läpparna i solna på måndagen och sen ska på möte i sumpan efter. Blir taxi taxi taxi.

Shit min stockholms resa blir stressig. Så många man ska träffa osv. Blir iafall alex söndag kväll, med vin och laga mat och en massa musik. Sen måndag möte och läpparna sedan försöka träffa jasmin. Sen tisdag bio och middag med söta rickard för han ville bjuda mig sötnosen! Sen på onsdag middag och berns. Sen torsdag måste jag träffa pappa och jonas. Sen försöka träffa roger och robin. MJOO ni ser ju vad tajt det är blir så stressad! Vill ju träffa alla. aja det löser sig.

 vill bli blond igen:( snyft. Blir nästa år måste vila håret.
Nu ska jag städa ciao!!

Inga kommentarer: