10 september 2009

SVERIGES VACKRASTE KVINNOR!


Så som det står SÅ ÄR DET!  Detta inlägg handlar om sveriges kvinnor, helt ärligt talat så tycker jag inte svenskar är vackra. BARA gynning i så fall som jag sett. För Elita löfblad och Natascha peyre är inte svenska i blodet.  Dom här tre vackra skapelserna är mina förebilder på många sätt. Behöver inte ens förklara vad ni vet själv vad dom gjort och inte! Om inte läs och googla själva. I alla fall så är dom Inte bara vackra utan intelligenta med! Alla tre har ett eget unikt vackert utseende enligt mig. Jag kan tex inte sluta stirra på underbara härliga carolina gynning. Måste säga att hon är BÄST motha fuckers!! Ni som inte tycker det kan suga häst k*k!!! Fuck you. När jag vet att jag har rätt har jag RÄTT. Så därför gör jag detta inlägg. JAG ÄLSKAR ER GIRLS!

Vi börjar med nr 1! Vackraste,sexigaste,roligaste,finaste smarta Miss Gynning!
Beundrar henne för så himla mycket! Några av anledningarna är att hon är en otroligt stark kvinna! Riktig affärskvinna,sånna ser jag upp till, dessutom så är hon en skön människa! Hon bjuder alltid på sig själv och säger vad hon tycker och jag älskar sånna människor! Kan inte skriva allt jag gillar med henne halva Sverige håller med mig! SKÖNASTE och VACKRASTE i sverige!! GO GO!Titta och njuut!<3<3<3











Nr 2 Natascha peyre hon är bara för söt! Liten tjej, som är sjukt söt och vacker:). Gillar henne hon har en stark personlighet med och så är hon jätte trevlig och rolig som person. Hennes humor är BÄST som min;D. Enjoy!


Nr 3 Elita Löfblad är också sjukt vacker och sexig! Enjooyy!







Så där!! Där har ni SVERIGES VACKRASTE KVINNOR!! Finns säkert fler vackra men inte lika vackra sorry;)

KÄRLEEK!<3<3<3

Inga kommentarer: