24 september 2009

Duschat och ätit vill ha myyys




Hejhej! Nu har jag duschat och käkat macka och druckit te med M. Trevligt som vanligt. Hmm ja dan var kanske inte den bästa men den duger. Som sagt det måste finnas tråkiga dåliga dagar om det ska bli bra dagar.

  I alla fall så har jag hunnit tvätta och vikt en massa tvätt. I morgon ska jag upp 8 och käka frukost med familjen, sedan bege oss till hallen här borta för då ska lillesyrran tävla! Wie ska bli jätte kul och titta på bajskorven.
 Min lillesyster är 12 men den bästa systern jag haft. Hon är alltid glad skrattar och skojjar jämt. Och hon är väldigt lik mig fast vi inte är biologiska syskon. Haha sen är hon en jävel på att prutta och rapa! Rätt så va det är när man käkar eller gör något så sätter hon en! HAHA hon är en skööning!


Aja puss på er alla, ska krypa ner i mitt nybytta rena säng. Men lite tomt att sova själv, saknar VERKOLIGEn att ha en pojkvän man är kär i, och bara kan krypa ner till och bara hålla om hela natten.  
Hade ett sånt ex som jäämt höll om mig hela nätterna, tillslut vart jag elak och puttade  bort honom för jag tyckte det var varmt. Och att mina ställningar är konstiga när jag sover haha! MEN fan vad ångest jag har nu för när jag puttade bort han:(. Uscha..

Iafall om du vill bli min snutte dutt så ring mig på 07046***** HAHAH! not!!!!

Nä men seriöst är fan inte desperat iafall, men vill ju goooosaaa!!! Inte bara sex ju.. buhuu..

GE MIG HENNES RUMPA I FÖDELSEDAGS PRESENT och jag blir glaaad!!! Nä skulle fan ligga o klämma på den jämt.. hahaha!!

aja ska vara tyst nu puss soch GODNATT!!


<3<3<3<3

Inga kommentarer: