17 september 2009

tröttis man e skönt




Har tagit pillret och sedan gått en timme på powerwalk. I morgon blir det protein shake och en rejäl middag med bulgur,morötter,broccoli och kycklingfile. Gott!!
Som sagt börjat röra på mig rejält för jag mår tusen ggr bättre av det. Ute och går så ofta jag kan och äter mycket oftare så magsäcken krympt. Som ni ser på bikini bilden så har jag lite mage inte tjock men den är inte så tränad. Väger nu 67 kg och vägde 83 för 7 månader sedan. Så jag har gått ner sakta men säkert. Så omkring  60-65 kg kan jag väga och vara normalviktig för min längd som är 172 cm. Men det är individuellt jag vill vara kurvig för att jag tycker det är sexigt. Men kläderna sitter bättre när jag är fit. 

Och FIT ska jag bli mer. Som sagt har mycket muskler i kroppen jämfört med andra tjejer som ej tränar. Tar lixsom 60 kg i bänk. Vad jag vet gör ingen tjej i min ålder det. Fått det efter pappa som är rätt bastant. Och jag gillar det. Har lätt att bygga muskler så en dag när jag inte är lika lat ska jag börja styrketräna rejält. Specielt ryggen för att slippa få ont. Ser fram imot det. Snygg med muskler.

I morgon blir det lite internet shopping, fått pengar i present igen tack<3>
Hoppas alla sover gott inatt det kommer nog jag i alla fall.
Men saknar en viss person som sov med mig för någon vecka sedan.. Finns ingen tryggare person att sova med. Saknar honom varje natt och önskar han var bredvid mig:(. Hoppas han ringer en dag och slutar vara sur på mig för något jag inte gjort..
Men men han e ju så svartsjuk stackarn..
Puss och kram alla fina.
Sov sött!
<3<3<3

Inga kommentarer: