13 september 2009

Konsten att få fler läsare

Är inte svår.

1: Updatera ofta.
2: Provecera
3: Skriv om saker som är inne tex nyheter osv
4: Skriv om andra bloggare
5:skriv dina åsikter
6: ju oftare du skriver ju fler läsare läser då det blir mer spännande orka läsa en blogg som någon skrivit i en gång om dagen? precis!

Skriver detta för att jag diskuterat med några om hur man får läsare. Och det jag skrivit är fler stora bloggare som skrivit som tips. Så bra att tänka på:).


Men nu kanske alla inte är ute efter läsare då det inte är en tävling.


MEN jag ska inom snart framtid bli bättre på min blogg. Lära mig hur den fungerar och att updatera ofta för det är det en blogg handlar om det man gör. Man gör ju inte saker en gång om dagen? tex idag gick jag på toa. Sen slut. Nä funkar inte så!


PUSS

KÄÄRLEK

Inga kommentarer: