24 september 2009

RÄDDAREN I NÖDEN


Helo allihoppa! Ligger i sängen och försöker ta det lugnt. Har inte pratat med personen sen det hände, men jag ringde och ställde in att dom underbara skulle komma. Känna så fel när en person i detta hus beter sig så fruktansvärt respekt löst. Personen inser det nog annars är det något fel i hjärnan. I alla fall så ringde Jonte upp och fråga om jag han och fredde skulle ut och hitta på något ikväll Vem vart glaaad?!!

Jaaag!!! Har alltid tur sådära gör en person mig besviken kommer den andra i nästa sekund och gör mig jätte glad! Är SÅ tacksam att det finns då underbara änglar som alltid får en att må bra och inte falla. Nu syftar jag på MÅNGA människor. Tack. Sen vet jag att alla inte har sådan tur som jag och har så mycket mycket otroligt bra godhjärtade personer runt omkring sig. Men jag är glad det är jag verkligen.

Jag får se det positiva med det hela, jag slapp onödiga kalorier och kan gå ut och gå innan vi ska dra ikväll. Hahah kanske ska spränga flaskor igen? hahaha fyfan vad roligt! Får filma med min egna mobil denna gång då jag har en ny så får ni se vad roligt vi har! haha.

Hoppas bara inte vi ska till något spökhus då skiter jag på mig asså.. Usch finns ingen fegare än mig för mörker. buhuuuu. Föresten ge mig ferrarin i födelsedags present!

Pusss!!

Inga kommentarer: