09 september 2009

K800i


Är min nya älskling, blir as bra bilder och så är knapparna bäst och skönast! Sov inte då bra inatt av att en pervers äcklig idiot smsa hela tiden och ville ha porrfilmer på mig som inte ens finns! Gahh blir så irriterad. Aja tänker inte ens tänka på det blir så äcklad. Visste inte att idioten tände på sjuka saker trodde det var ett skämt. Så jag är chockad. Vill aldrig mer se personen just nu. I alla fall så fick jag världens finaste bild på lilla rickard:D 

han var så söt! Sen ringde jag upp han och vi pratade lite. Ska bli så kul den 30 september då jag fyller år, ska ha en liten middag för några vänner på Kungsträdgården där jasmins bästa vän äger stället. Riktigt fint och god mat och godaste soft coccos drinkarna!! Äter alltid där. Kommer bli jätte trevligt ska se till att knäppa kort med såklart när man fyller år. Ville bara skriva det puss puss!!
KÄRLEK

Inga kommentarer: