14 september 2009

HOROSKOP!

Yeas jag är största spåtanten! Nej jag har inte inbillat mig att det stämmer, jag bestämde mig bara en dag för att kolla alla mina vänners och ovänners horoskop. Och tro på faaan att det stämde!!! JUst därför läser jag det mycket och ger såklart alltid människor chans att visa vem dom är!! Men oftast så klickar det med dom det såtr att jag ska passa med vilka är,råttor och drakar. Gå in och läs själv. Gör som jag och kolla in vad dom du går mest ihop med i personkemi är för tecken, alltså både i kinesiskt tecken och månads tecken!


En grymt bra sida med båda tecknen ihop är www.monika.nu du går in på den sidan trycker sedan på horoskop till vänster. Efter det trycker du på ta reda på vilket tecken längst ner. Sedan ditt år och där står det vad du är. Sedan längst upp på sidan har du alla kinesiska tecken om du håller musen på dom kan du trycka på öst/väst längst ner och kombinera ditt månads tecken med kinesiska för att se hur dom två blir ihop allts du själv. Sedan behöver man inte tro om man inte vill! Som sagt jag gör det enbart av egna erfarenheter att det blivit för många sammanhang i det.

 Alltså det har hänt saker jämt och jag har alltid kollat om det står något som stämmer in på det personen gjort osv och då har det stämt!! 

Tex så hade jag när jag var yngre en vän som jag inte visste vad hon var då jag inte läste horoskop. Hon yttnytjade mig och var fruktansvärd ful i saker som hon gjorde. Hon bad mig gå och handla åt henne tyckte alltid synd om sig själv skrek åt mig när jag inte gjorde som hon ville osv behandla mig som någon hund!

 Samma sak hände med min förra vän lenita som jag skrev om förut. Så långt gick det att hon till och med börja misshandla mig på slussen! Hon var exakt likadan tänkte jag i mitt huvud. Lika äckliga och elak på insidan avundsjuk på andra,elak mot andra skrek åt andra var uppkäftig och hade jämt attityd och ville att andra skulle vara deras slavar. Ja inte tro på faan att dom ända två tjejvännerna jag haft som varit såå elaka och gjort sjuka saker som man bara inte gör INTE TRO PÅ FAAN att båda är GET/JUNGFRU.

Gå in och läs själv så kanske ni fattar vad fan det är jag babblar om. Som sagt som folk som tror på spöken detta e lite samma sak, har man varit där och sett det själv så klart man tror på det då. Ni kan INTE jämföra aftonbladets horoskop med riktiga horoskop som man ställer själv osv för det är bara en kul grej tidningen gör.

Nu vet ni mer om det i alla fall!!


Puss och kraaam!<3<3<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

var bor den där lenita? heter hon wilkenson i efternamn å bor i huddinge/solna??

Kimberlyte sa...

Hon bodde i jakan men bor nu i hässelby tror jag. Nej nilsson heter hon. Finns det någon mer sådan eller? sjuukt

Anonym sa...

ja tyvär finns det en till sådan :(

Kimberlyte sa...

men du tycker vi ska samla ihop alla sådanna till mig och en tjejpolare så ska jag läxa upp dom! så trött på psykopater .