14 september 2009

GUD VILKET TRAUMA!


”Det bästa jag någonsin gjort”

Hon våldtogs – och blev gravid.

Till slut bestämde sig 19-åriga Miriam Virgo för att föda barnet.

– Det var det bästa jag har gjort, säger hon till Daily Mail.


Hur fan kan man behålla ett barn som man fått genom att bli VÅLDTAGEN???!!
Fattar noll. Tror inte hon blivit det på riktigt för i så fall är det inte normalt. Man kan inte må psykiskt bra av att varje dag påminnas av en traumatisk upplevelse man varit med om genom sitt EGNA kött och blod?!! Eller??!! Snälla någon dunka in lite vett i människan. Blir fan äcklad asså det där är inte friskt. Hon typ ber om att bli påmind om det? När allt man vill är och glömma när sådant händer?! Fyfan vad hemskt säger jag bara mår fan dåligt när jag läser det där. Det sjukaste är vad fan har barnet för rättigheter då hon fick inte välja att få en pappa till våldtäktsman? Jag skulle inte förstå mig på min mamma som gjort så. Gud vilken sjuk situation. I alla fall tycker hon gjorde fel för det stämmer bara inte. Hon måste fan gillat att bli våldtagen sjuka fanskap.  Tycker synd om dom två hoppas dom får hjälp i framtiden. Men alla har rätt till sina val och jag respekterar det.

Ja det här tycker jag har ni problem med det? RING POLIA.

Hörs senare!

Måste damsuga och tvätta kläder!


Puss och kram!

Inga kommentarer: