25 september 2009

STOCKHOLMS PLAN

Hahah ja klart jag har en planering. Måste för annars glömmer jag hälften. 
Hm kan börja med att jag tar tåget vid 1 tiden typ, och är i stockholm vid 4 tiden. Sedan hoppar jag på pendeln mot märsta och i solna hoppar alexander på. Sedan åker vi till Jasmin och lämnar min packning där.! 
Sedan drar vi till han och dricker och lagar mat. Kommer bli skit kul han är en riktig dubbelgångare av torsten flicnk. Scary.  Så jag ska festa med thorsten MOAHAH!  

Sedan sover jag nog där, och sedan på morgonen vid 10:30 ska jag ta bussen till solna centrum och möta min finaste snällaste pappa!!! 

Bästa pappan. Sedan ska vi förstora mina läppar som sagt men bara med 0,5 ml inte mycket utan för att jag vill ha överläppen lika stor som den undre. Sedan vid 13:00 ska jag vara i sumpan på möte. Efter det kanske jag drar till alexander igen eller till jasmin får se. På tisdagen kanske jag ska på bio får se om jag vill. 

På onsdag är det min födelsedag så då kommer jag,jasmin, och bästa leila dra till lebanon på kungsträdgården och möta upp några. 
Sedan ska vi äta god mat och bar ha det mysigt och trevligt!! Sedan efter det har jag inte tänkt men kanske blir att dricka haha. 
Får se. På trosdag vet jag inte vad som händer och inte resten av veckan heller. 

Men har lovat att träffa en del vänner och bekanta så det blir inte brist på att inte ha något att göra. Så ahh! Det är mina planer.  Om jag nu kanske får pengar i present igen måste jag bara shoppa såklart! wihu.


Så nu vet  ni. Pussssssssss

Inga kommentarer: