03 september 2009

Turkiet ALANYA!



Dit vill jag idag! Ta mig dit någon snälla! Drömt mig dit i 1 år snart. Jag har bestämt att jag ska åka dit efter nyår om jag har pengar. Bara måste dit. Sola,bada,festa,dansa,shoppa och bara njuuta! Älskar alanya för det är så mycket turister där sen så är det sjukt vackert. Och nej jag föredrar inte Thailand mer redan varit där 3-6 ggr minns inte. 

Visst fint är det men njaa...
I alla fall så har jag vaknat nu äntligen. Ska ringa och kolla om det finns någon massage tid. Sedan så måste jag packa då jag far hem till kära Stockholm i morgon. Sedan så tänkte jag kanske sola lite solarium idag var ett bra tag sedan. Får se vad som händer mer idag ja juste måste tvätta med. 
Nu ska jag  sätta på musiken på högsta, sedan laga frukost. Pusss och kraam
KÄRLEK

Inga kommentarer: