15 september 2009

Ready for bed


Har duschat,skrubbat,peelat,schamponerat and you name it! Känner mig riktigt fräsch nu! Ligger i sängen och ska snart sova. Ska upp tidigt i morgon bitti och ut och gå! Vill vara fin till min födelsedag så ska börja gå ut och gå en timme för middag, och en timme eftermiddag varje dag förutom helger. 
 Har väldigt lätt för att få tajtare kropp när jag går ut och går lite granna. Men har nästan lika lätt att gå upp om jag inte rör mig alls på några veckor!
I morgon har jag ett möte kl 11, sedan kanske jag ska till stan och möta en vän får se hur det blir. Hoppas det blir sol i alla fall är så himla härligt att gå ute i solen!
Har smört in min brun utan sol med luktar konstigt som vanligt men det försvinner sen.

Längtar efter mina angelina läppar! Och min födelsedag! Saknar mina fina änglar vänner i stockholm!Puss och kram sov så gott!
dröm sött allihop!
<3<3<3

Inga kommentarer: