11 september 2009

CAROLINA GYNNING ÄGER ALLT OCH ALLA.


Hon har bara för rätt och mycket därför hon är så skön som hon är. Håller med henne till hundra och kan säga såhär, i början när jag läste katrin zytrimishkovska eller vad fan fula breda tanten heter hennes blogg så gillade jag henne. MEN sen började hon bli mer och mer FUL i mina ögon efter hur mycket skit hon snackar om andra!!

 Hon försöker alltid framstå sig själv som bättre, beter sig som en störd idiot angående det carolina skriver om att katrin hotar kissie att onte ha mjukisdressen, vad fan människan är mentalt störd i huvudet. Hon e förfan 30 år och är mer omogen än omognast! Och när hon sa att hon kunde krossa gynning som en skalbagge SÅ DOG JAG AV GARV!! Jag tänkte i mitt huvud är detta nya PARLAMENTET FAST  PÅ RADIO!!??


Människan är ful liten bred som fan och avundsjuk på alla som är vackrare och bättre än henne, det visar hon TYDLIGT snälla bingo vad fan hitta en vettig brud inte en 30 åring som vill vara 12 i huvudet!!
Om det är någon som kommer att bli KROSSAD SOM EN SKALBAGGE ÄR DET FAN DU DIN FULA äckliga gamla tant!
Karma din idiot du kommer få tillbaka för det du gör är inte okej. Och det är framför allt PINSAMT du skämmer ut sverige!!
Sorry att jag går i gång men har fått nog av den vidriga fula avundsjuka människan. HATAR sånna människor jag HAATAAAR DOM!!


Nu vet ni fan det, är man avis ska man dyrka och visa det inte hata och bli ond och sjuk i huvudet.
Nä nu får det räcka sjuka fi** jävel. Hoppas någon ger dig en fet höger. Och jag är då fan inte 30 tack och lov så kan passa på att skriva en massa skit om DIG från allt och alla!! För jag vet att alla tycker som mig!!
Här har ni brevet gynning skrev så sjukt klockrent! Mitt är lite omognare och fulare men jag SKITER i det! Som gynning säger varje kvinna ska vara sig själv!! Så nu är jag det till 10000%% Like? gooood dont like?? FUCK YOU!! Nu har jag fan inte tid, ska börja med allt jag har att göra ENJOY fellows!!

ETT-ÖPPET-BREV-TILL-KATRIN-


KÄRA- BLOGG-KOLLEGA KATRIN

Jag skriver till dig angående den debatt du initierat angående vad som är föredömligt att blogga om och vad som du anser är ”pure shit”

Jag har förstått att det är mycket viktigt för dig att vara en bra förebild och du ställer krav på till exmpel Kissie 18 år.

Därför vill jag nu bidra med några uppslag på detta tema som du kan gå vidare med:

Kissie är ute och partajar. Upprörande! För det gör ju inga andra 18-åriingar……

Jag tycker att här kan du framhålla här din egen karriär  tex nu när du är över 30 år och längtar efter att få vika ut dig.. det är ju…….ja…. ?

Eller så kan du ju lära ut hur man blir en framgångsrik bloggare genom att konsekvent tala om hur skitdåliga alla andra är.

Du tycker att unga bloggerskor är fördummande – och det är ju inte du?

Ett tydligt exempel på  din mognad är följade citat av dig när din pojkvän Bingo kontaktat Kissie för modelljobb;

KISSIE OM DU RÖR VID BINGOS MYSDRESS SÅ KOMMER JAG ATT FÖRFÖLJA DIG TILLS DU BLIR TVUNGEN ATT LÄGGA NER DIN BLOGG. FATTAR DU DET! JAG KOMMER INTE ATT GE MIG FÖRRÄNS DU BLIR HELT KNÄCKT. JAG KOMMER ATT KROSSA DIG!

Det här lilla exemplet på  din retorik visar ju på en enorm mognad, det speglar inte alls avundsjuka och osäkerhet.

Katrin, du vill inte synas med din blogg  tillsammans med oss …..Katrin vi vill inte synas med dig!

GO KISSIE GO!!!!!!!

Kram

CG BLOGG-KOLLEGA KATRIN

Inga kommentarer: